Home Předešlé ročníky

Předešlé ročníky

2017

Moving Station Plzeň

Jeden víkend, 50 účastníků, 10 týmů, 40 hodin na vyřešení zvoleného projektu. Pomáhali zkušení mentoři a spousta RedBullu.

Nebudete věřit, co všechno je možné v takto rekordním čase vytvořit. Vznikne třeba VR hra nebo neukradnutelné kolo, další tým zase naprogramuje drona pro inventarizaci skladu. Nebo popelnici, aby poslala zprávu na město, když je plná. Také naprogramujete aplikaci do mobilu, kde v reálném čase vidíte, zda-li je na parkovišti volné místo. A pak vezmete robota, kterého naučíte mluvit a dělat inventarizaci skladu. Nakonec zajistíte, aby se na poště zacházelo dobře s balíky a vymyslíte, jak na jednotlivých balících detekovat otřesy.

Více o týmech a jejich projektech zde

Na akci opět nechyběl Štěpán Bechynský (Microsoft), který přišel s praktickou ukázkou, jak dostat data ze senzorů připojených k ESP8266 do cloudu, jak je uložit a zobrazit v grafu v reálném čase. Google Developer Expert Tomáš Zvěřina (‎fnx.io) všem představil programovací jazyk Dart a framework Angular2Jiří Polcar dal posluchačům přehled o tom, co je Unity3D, Radek Vozák představil IoT sítě LoRaWAN pro Plzeň a okolí, Petr Ferschmann (Dativery) zase vyprávěl o svých zkušenostech s provozem serverless platformy postavené na AWS Lambda, Vojta Roček vyprávěl o jeho startupu Stories, Pavel König (nvias) nám pověděl jak se dá pracovat s pouhým nápadem a s Markétou Jedličkovou se ujali praktického workshopu pro děti. Děti si mohly vyzkoušet programování v Minecraftu, naprogramovat robota a díky Honzovi Husákovi (HOLODECK.cz) vyzkoušet virtuální realitu.

Více o přednáškách a přednášejících zde 

2016

Moving Station Plzeň

Věřili byste, že je možné, aby skupina navzájem zcela neznámých lidí z čistého nadšení vytvořila za jediný víkend hru, která za využití Oculus DK2, Vuzix a nástroje Unity umožňuje virtuální procházení skladem? A to včetně perfektní grafiky a pokročilého algoritmu, který při každém spuštění generuje unikátní mapu a zároveň ošetřuje průchodnost prostorem? 

Na první ročník AimtecHackathonu přijeli často z pořádné dálky uznávaní experti v oboru jako Štěpán Bechynský z Microsoftu, Filip Procházka z Google Developer Group, Pavel Hrabina z IBM, Petr Ferschmann z ABRA Flexibee nebo Martin Dostál ze Západočeské univerzity. Udělali pro nás několik přednášek a workshopů a také přivezli spoustu nejnovějších technologií. Účastníci si mohli vyzkoušet například tablet Google Tango, v Česku jediný svého druhu. Kromě toho si prohlédli a osahali mikropočítače Arduino, Raspberry a velice populární Nodemcu, z dalších technologií třeba realtime databázi Firebase nebo vývojovou platformu IBM Bluemix.

Více o ročníku 2016 zde

Partneři

Organizátor Pomáháme průmyslu stát se digitálním. Přinášíme špičkovou konzultační expertizu ve výrobě a logistice.
© 2017 AIMTEC, a.s. - www.aimtecglobal.com
Vytvořeno v Beneš & Michl